Saņemta balva par seguma pastiprināšanu uz a/c A9 Rīga-Liepāja

25.05.2015

Par labāko 2014. gadā izbūvēto valsts autoceļa posmu, kurā veikta seguma atjaunošana un pastiprināšana, tika atzīts autoceļa A9 Rīga (Skulte) – Liepāja posms no pagrieziena uz Kalveni līdz pagriezienam uz Dižilmāju pirms Durbes. Gada balvu par šo būvi saņēma piegādātāju apvienība SIA „Aizputes ceļinieks” un SIA „8 CBR”.

„Esam gandarīti, ka ir izdevies tik tiešām labs darbs! Kvalitātes prasības no pasūtītāja puses bija stingras, tāpēc arī mēs turējām tikpat augstu latiņu. Lai arī būvniecības procesā bija nelielas ķibeles, tās esam novērsuši un viss ceļa posms atbilst visaugstākajām kvalitātes normām,” izbūvēto autoceļa posmu raksturo SIA “Aizputes ceļinieks” valdes priekšsēdētāja Ruta Kande.

„Bija ļoti patīkami sadarboties ar Aizputes ceļiniekiem, tādejādi vēlreiz apstiprinot, ka kopēja valoda noved pie lieliskiem rezultātiem. Mums ir patiess prieks nākt talkā ar savu kvalifikāciju, lūkojamies uz sadarbību arī nākotnē,” tā pieredzēto Rīga-Liepāja projektā raksturo „8 CBR” valdes priekšsēdētājs Andris Lacbergs.

Šajā šosejas posmā ir veikta ceļa virskārtas rekonstrukcija, veicot esošās segas reciklēšanu un pievienojot frakcionēto šķembu, kā arī trīs kārtu asfaltbetona ieklāšana. Tāpat tika rekonstruēts tilts pār Stulbes upi un izbūvētas pieturvietas un paviljoni. Kopējās objekta izmaksas bija 8 084 461 eiro.

Autoceļu posmus šogad vērtēja starptautiska žūrija, kuras sastāvā strādāja ceļu būvinženieri Juris Anitens un Uldis Birzleja, ceļu projektētājs Elmārs Daniševskis, Igaunijas ceļu administrācijas pārstāvis Heiti Popps un Lietuvas ceļu administrācijas pārstāvis Juozas Gedvilas. Žūrijas darbā piedalījās arī autoceļu drošības eksperts Pauls Timrots.

Autoceļu Avīzes Gada balvas ceļu būvniecībā tika pasniegtas jau piekto reizi. Žūrija vērtēja desmit ceļu būvobjektus, kuri tika pabeigti pērn, tie tika atlasīti saskaņā ar darbu izpildes kvalitātes aprēķiniem. Visus desmit objektus apsekoja dabā, vērtējot asfalta seguma kvalitāti – līdzenumu, viendabīgumu, šuves, kā arī inženiertehniskās būves, nomales un nogāzes, satiksmes organizācijas aprīkojumu un ūdens novades sistēmas.

Iepriekšējā ziņa Nākamā ziņa
Atpakaļ uz ziņām

Arhīvs