Projekts, kura ietvaros tika izveidots moderns, pasaules standartiem atbilstošs multifunkcionāls beramkravu terminālis Baltijas jūras reģionā, ievērojot augstākos vides prasību standartus.

Projekts, kas prasīja ciešu sadarbību starp Latvijas un Lietuvas speciālistiem un iekļaušanos ļoti īsā darbu izpildes termiņā.

Projekts, kas ieguva 1.vietu konkursa “Gada labākā būve Latvijā 2017” nominācijā “Inženierbūve”.

Projekts, kura ietvaros rekonstruēts vairāk kā 10 km garš ceļa posms, izbūvēts jauns rotācijas aplis un veikta pārvadu pār dzelzceļu un Vidzemes šoseju pārbūve.

Pirmais projekts valsts ceļu tīklā, kur grunts stabilizēšanai tiek pielietota kombinēto betona kolonnu un pāļu kolonnu izbūves metode.

Starptautiskā lidosta "Rīga" kļuva modernāka un drošāka – atjaunots skrejceļš un izveidota nepieciešamā infrastruktūra.

1980. gados Vanšu tilts pie Daugavas kreisā krasta līdzekļu trūkuma dēļ tika izbūvēts tikai daļēji. Tagad projekts ir pilnībā pabeigts, padarot satiksmi šajā vietā ērtāku, ātrāku un drošāku.

Dienvidu tilta celtniecības mērķis bija izveidot Rīgā drošu, videi draudzīgu un ērtu transporta sistēmu, kura tiktu izmantota, apbraucot Rīgas centru.

Līguma izpildes ietvaros veikti arī meliorācijas darbi, elektroapgādes un apgaismojuma tīklu izbūve, ceļa horizontālo apzīmējumu uzklāšanas darbi, uzstādītas ceļazīmes un veikti apzaļumošanas darbi.

Daugavas kreisajā krastā, Mārupes pagastā tikai 10 minūšu brauciena attālumā no Rīgas centra ir tapis pavisam jauns, labiekārtots ciemats "Sēļi".

Completed work

EUR 101,8k

Time of execution

September 2011 – November 2011

Customer

Riga City Council Traffic Department

General building contractors

AS A.C.B.

Riga Architecture Annual Award
reconstruction of Vasaras Street

This project required non-traditional solutions in order to respect the atmosphere of the surrounding space, residents’ requirements and the biological characteristics of the valuable trees growing near the carriageway.

On the residential zone road, hedge lines were preserved and the varying width of the road between the hedges (mainly just 3.5 m). In order to keep damage to the tree root system to a minimum and ensure a reliable hydrological system for the trees after reconstruction, a chiselled stone paving surface was introduced in zones containing large trees.

Chiselled paving stone rainwater gutters also added an elegant touch as a contemporary counterpart to the historical round-stone paving.

Compared with similar transport infrastructure objects in Riga, the reconstructed version of Vasaras Street stands out due to the construction methods used. It fits in very well with the urban environment characteristic of Pardaugava. AS A.C.B. received the Riga Architecture Annual Award for this project and its execution.

 

 

Completed work

Construction of an asphalt concrete surface layer: 877 m2

Construction of a chip base: 1349 m2

Power supply network, low-voltage network and lighting construction

Construction of rainwater sewerage K2