1980. gados Vanšu tilts pie Daugavas kreisā krasta līdzekļu trūkuma dēļ tika izbūvēts tikai daļēji. Tagad projekts ir pilnībā pabeigts, padarot satiksmi šajā vietā ērtāku, ātrāku un drošāku.

Dienvidu tilta celtniecības mērķis bija izveidot Rīgā drošu, videi draudzīgu un ērtu transporta sistēmu, kura tiktu izmantota, apbraucot Rīgas centru.

Starptautiskā lidosta "Rīga" kļuva modernāka un drošāka – atjaunots skrejceļš un izveidota nepieciešamā infrastruktūra.

Objektam tika veikta nepieciešamā izbūve, lai tas atbilstu nepieciešamajām minimālajām militārajām prasībām (MMP) lidlaukiem saskaņā ar NATO Lidlauku kritērijiem un standartiem (Bi-SC 85-5).

Saulkrastu apvedceļš ir lielākais no jauna būvētais infrastruktūras objekts neatkarīgās Latvijas vēsturē un pirmais no jauna būvētais lielceļa posms pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas.

Projekts, kas prasīja netradicionālus risinājumus, lai respektētu apkaimes telpas izjūtu, iemītnieku prasības un tuvu brauktuvei augošo vērtīgo koku bioloģiskās īpatnības.

Salaspils-Babītes apvedceļa mērķis bija nodrošināt satiksmes intensitātei un sastāvam atbilstošu nestspēju, drošības līmeni un autobraucēju komfortu.

Daugavas kreisajā krastā, Mārupes pagastā tikai 10 minūšu brauciena attālumā no Rīgas centra ir tapis pavisam jauns, labiekārtots ciemats "Sēļi".

Publiskā lietošanā esošo pagalmu un piebraucamo ceļu labiekārtošana un remonts Rīgā.

Līguma izpildes ietvaros veikti arī meliorācijas darbi, elektroapgādes un apgaismojuma tīklu izbūve, ceļa horizontālo apzīmējumu uzklāšanas darbi, uzstādītas ceļazīmes un veikti apzaļumošanas darbi.

Paveiktie darbi

101,8 tūkst. EUR

Izpildes laiks

2011.okt. – 2011. nov.

Pasūtītājs

Rīgas domes Satiksmes departaments

Būvuzņēmējs

AS "A.C.B."

Rīgas arhitektūras Gada balva –
Vasaras ielas rekonstrukcija

Projekts, kas prasīja netradicionālus risinājumus, lai respektētu apkaimes telpas izjūtu, iemītnieku prasības un tuvu brauktuvei augošo vērtīgo koku bioloģiskās īpatnības.

Dzīvojamās zonas ielā saglabātas žogu līnijas un mainīgais ielas platums starp žogiem (pārsvarā tikai 3,5 m). Lai pēc iespējas mazāk traumētu koku sakņu sistēmu un pēc rekonstrukcijas nodrošinātu tiem labu hidroloģisko režīmu, lielo koku zonās ierīkots kalta akmens bruģa segums.

Kalta bruģakmens lietusūdens teknes arī radīja elegantu noskaņu kā mūsdienīgs līdzinieks vēsturiskajam apaļakmens bruģim.

Uz līdzīgu Rīgas transporta infrastruktūras objektu fona rekonstruētā Vasaras iela izceļas ar būvniecības paņēmieniem. Tā lieliski iederas Pārdaugavai raksturīgajā pilsētvidē. Par projektu un tā izpildi AS “A.C.B.” piešķirta Rīgas arhitektūras Gada balva.

 

Paveiktie darbi

Asfaltbetona virskārtas izbūve, 877 m2

Šķembu pamatu izbūve, 1349 m2

ELT/VST un apgaismojuma izbūve

Lietusūdens kanalizācijas K2 izbūve