1980. gados Vanšu tilts pie Daugavas kreisā krasta līdzekļu trūkuma dēļ tika izbūvēts tikai daļēji. Tagad projekts ir pilnībā pabeigts, padarot satiksmi šajā vietā ērtāku, ātrāku un drošāku.

Dienvidu tilta celtniecības mērķis bija izveidot Rīgā drošu, videi draudzīgu un ērtu transporta sistēmu, kura tiktu izmantota, apbraucot Rīgas centru.

Starptautiskā lidosta "Rīga" kļuva modernāka un drošāka – atjaunots skrejceļš un izveidota nepieciešamā infrastruktūra.

Objektam tika veikta nepieciešamā izbūve, lai tas atbilstu nepieciešamajām minimālajām militārajām prasībām (MMP) lidlaukiem saskaņā ar NATO Lidlauku kritērijiem un standartiem (Bi-SC 85-5).

Saulkrastu apvedceļš ir lielākais no jauna būvētais infrastruktūras objekts neatkarīgās Latvijas vēsturē un pirmais no jauna būvētais lielceļa posms pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas.

Projekts, kas prasīja netradicionālus risinājumus, lai respektētu apkaimes telpas izjūtu, iemītnieku prasības un tuvu brauktuvei augošo vērtīgo koku bioloģiskās īpatnības.

Salaspils-Babītes apvedceļa mērķis bija nodrošināt satiksmes intensitātei un sastāvam atbilstošu nestspēju, drošības līmeni un autobraucēju komfortu.

Daugavas kreisajā krastā, Mārupes pagastā tikai 10 minūšu brauciena attālumā no Rīgas centra ir tapis pavisam jauns, labiekārtots ciemats "Sēļi".

Publiskā lietošanā esošo pagalmu un piebraucamo ceļu labiekārtošana un remonts Rīgā.

Līguma izpildes ietvaros veikti arī meliorācijas darbi, elektroapgādes un apgaismojuma tīklu izbūve, ceļa horizontālo apzīmējumu uzklāšanas darbi, uzstādītas ceļazīmes un veikti apzaļumošanas darbi.

Paveiktie darbi

3,6 milj. EUR

Izpildes laiks

2013. jun – 2014. nov

Pasūtītājs

Rīgas domes Satiksmes departaments

Būvuzņēmējs

AS "A.C.B.”

Kārļa Ulmaņa gatves un Starptautiskās lidostas „Rīga” pievadceļa P133 šķērsojuma rekonstrukcija

Kārļa Ulmaņa gatves un Starptautiskās lidostas „Rīga” pievadceļa P133 šķērsojuma rekonstrukcija tika uzsākta 2013. gadā. Līdz 2014. gada beigām izbūvētas atsevišķas brauktuves joslas Kārļa Ulmaņa gatvē no Lielirbes ielas līdz Šampētera ielai un no Grenču ielas līdz Gramzdas ielai.

Kārļa Ulmaņa gatves posma rekonstrukcijas laikā izbūvētas vietējās joslas, samazinot tiešo pieslēgumu skaitu ātrgaitas ielai un uzlabojot ielas sasaisti ar vietējām ielām, izbūvēti gājēju un velosipēdistu celiņi visā posma garumā.

Jaunais ielas posms aprīkots ar satiksmes organizācijas tehniskajiem līdzekļiem – ceļazīmēm, drošības barjerām, ierīkojot energoefektīvo apgaismojumu, izbūvēta sabiedriskā transporta pieturvieta un pārbūvētas pazemes komunikācijas un sabiedriskā transporta pakalpojumu infrastruktūra, nemainot to tehniskos parametrus – ūdensvada, elektroenerģijas un sakaru komunikācijas.

Paveiktie darbi

Asfaltbetona seguma izbūve brauktuvei: 26,0 tūkst. m2

Salizturīgās kārtas izbūve: 26,8 tūkst. m3

Šķembu pamata izbūve: 25,2 tūkst. m2

Drošības barjeru uzstādīšana: 3,5 tūkst. m

Drošības žoga izbūve: 304 m

Triecienslāpētāju uzstādīšana: 5 gab

Lietusūdens kanalizācijas izbūve: 2,6 tūkst. m

Ūdensvada izbūve: 234 m